H.KOENIG BPO505

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de H.KOENIG BPO505 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Amukar 12-08-2016

Past mooi bij een grote pedaalemmer in RVS

Geschreven voor: H.KOENIG BPO505

Ik dacht dat ik een Duits kwalitetsprodukt zou gaan kopen, maar dat viel tegen: de bar koeler is 'made in China' en dat merk je ook meteen. De verpakking was bij aankomst erg belabberd, met losse spanbandjes, scheuren en gaten in de doos. De koelkast was onderweg beschadigd geraakt. Dat is te verklaren door het veel te dunne piepschuim op de bodem en de kleine zwenkwieltjes.
De kast is dus gebruikt weer teruggestuurd.
Ik kan wel vertellen dat je in de twee draadmandjes alleen kleine flesjes of blik kan koelen, maar geen normale flessen van 75 cl of meer. Als je dat wil doen, kan je maar één mandje gebruiken en dan is het nuttige volume toch erg beperkt.
Uiterlijk ziet de bar koelkast er bijna identiek uit als een grote pedaalemmer in rvs. Aleen is hij minder mooi afgewerkt met goedkoop aanvoelend plastic waar je glas of rubber verwacht.

Pluspunten

• Mooi glimmend uitzicht
  • Verrijdbaar

Minpunten

• Slecht verpakt
  • Niet degelijk gebouwd
  • Rommelige accessoires
  • Korte kabel